در محاکمه Sam Bankman-Fried با 12 هیئت منصفه آشنا شوید

روز دوم محاکمه سام بنکمن-فرید مملو از انتخاب هیئت منصفه، اظهارات آغازین و شهادت دو شاهد اول بود، با پیش نمایشی از آنچه ممکن است در پیش باشد.

وکلای او 10 دقیقه قبل از زمان ورودش، حوالی ساعت 9:20 صبح در دادگاه حاضر شدند. پس از مدت کوتاهی بانکمن-فرید دنبال شد. اگرچه زمانی به خاطر موهای ژولیده، وحشی و مجعد و لباس‌های غیررسمی از شورت و تی‌شرت باری شهرت داشت، اما بنکمن فرید کت و شلوار خاکستری و کراوات بنفش به همراه مدل موی جدید و محکم‌تری به همراه داشت.

در تمام طول صبح، بنکمن-فرید چشم‌هایش را بیشتر به لپ‌تاپ، جلوی اتاق رو به قاضی فدرال، لوئیس کاپلان، یا وکیل اصلی‌اش، مارک کوهن، نگاه داشت و سر تکان می‌داد و زمزمه می‌کرد. او مدام پای راستش را زیر میز تکان می داد، که به عادت شناخته شده اش مبنی بر بی قراری صدق می کرد.

وقتی اعضای هیئت منصفه بالقوه وارد شدند، بنکمن-فرید سرش را برگرداند تا نگاه کند، بلکه به نگاه ، به جلو ادامه داد و فقط از گوشه چشمش نگاه کرد تا کسانی را که در جعبه هیئت منصفه بودند ببیند.

اما حوالی ساعت 12:05 بعد از ظهر، پس از اینکه انتخاب هیئت منصفه کامل شد و همه 12 هیئت منصفه و شش نفر جایگزین سوگند یاد کردند، بانکمن-فرید به آنها نگاه کرد. در شش هفته آینده، آنها به اتفاق آرا تصمیم خواهند گرفت که آیا بانکمن-فرید در هفت فقره مربوط به کلاهبرداری و پولشویی مجرم است یا خیر.

تقریباً بلافاصله پس از انتخاب هیئت منصفه، بنکمن-فرید شروع به نگاه ، به آنها کرد، به سمت آنها خیره شد، سپس به سمت انبوهی از مواد چاپی خود در کنار خود و صفحه نمایش لپ تاپ تحت کنترل دادگاه روبروی خود برگشت.

  بهترین گریل (2024): زغال چوب، گاز، پلت، هیبریدی و لوازم جانبی کباب ،

حتی در یک لحظه انگشتانش را در دهانش گذاشت و شروع به گاز گرفتن آنها کرد. او همچنین یک پوزخند خفیف به سمت یکی از اعضای هیئت منصفه زد. نمی دانستیم او را می شناسند یا نه.

12 هیئت منصفه گروهی تا حدودی التقاطی تشکیل دادند که عمدتاً از زنان – و سه مرد – 33 تا 69 ساله تشکیل شده بود. ما بدون توجه، نام آنها را حذف کرده ایم، اما در اینجا جزئیاتی در مورد اینکه آنها چه کسانی هستند، به ترتیب ارائه، زمانی که آنها در دادگاه نشسته بودند، به دست آوردیم.

کسانی که با ستاره مشخص شده بودند نشان دادند که قبلاً در هیئت منصفه حضور داشته اند.

  1. دستیار پزشکی 39 ساله، هفته 10 بارداری با آموزش پزشکی، شوهرش توسعه وب انجام می دهد.
  2. پرستار 33 ساله ای که به تنهایی در وستچستر نیویورک زندگی می کند.
  3. *مددکار اجتماعی 40 ساله که در حال حاضر بیکار است.
  4. یک زن 53 ساله فارغ التحصیل دانشگاه دوک، مادر دو فرزند طلاق گرفته، او قبلا در سازمان های غیرانتفاعی مدیریت جمع آوری کمک های مالی کار می کرد.
  5. *مرد 59 ساله متاهل و پدر سه فرزند یکی از فرزندانش در بانک کار می کند.
  6. راننده قطار مترو شمال، 50 ساله، مادر پنج فرزند، سه نفر از آنها در خانه و دو نفر در دانشگاه زندگی می کنند.
  7. خانم کتابدار دبیرستان، 47 ساله، مجرد و با گربه ها، خواهرش و مادر بیمارش زندگی می کند.
  8. خانم 65 ساله، افسر اصلاح و تربیت بازنشسته و مادر سه فرزند.
  9. *مرد 61 ساله، کارمند خدمات پستی ایالات متحده، بدون همسر، بدون فرزند.
  10. زن 43 ساله اوکراینی که در بلومبرگ در زمینه فناوری اطلاعات کار می کند، 15 سال است که در آمریکا زندگی می کند و طلاق گرفته و مادر دو فرزند است.
  11. زن 55 ساله، معلم آموزش ویژه، که اصالتاً اهل برمودا بود، جایی که در بانکداری کار می کرد، در دانشگاه واترلو تحصیل کرد و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه نیویورک و دانشگاه ستون هال دریافت کرد.
  12. مرد 69 ساله، بانکدار سرمایه گذاری بازنشسته از هنگ کنگ، در دانشگاه رایس و دانشگاه استنفورد تحصیل کرد، همسر و فرزندی ندارد، و تشخیص داده شد که به لنفوم غیر هوچکین مبتلا است.
  مشتری و بارش شهابی جمینید

با گذشت روز دوم، بسیاری از اعضای هیئت منصفه چشمان خود را به سخنرانی های طرفین چسباندند. در برخی مواقع، برخی از اعضای هیئت منصفه با شروع بحث پایانی و دو شاهد اول، حالات صورت گیج یا بی علاقه نشان می دادند.

از آنجایی که اکثر اعضای هیئت منصفه پیشینه ای در زمینه امور مالی – یا رمزنگاری در آن موضوع ندارند – می تواند بسیار گیج کننده باشد. به‌عنوان یک روزنامه‌نگار ارزهای دیجیتال، برخی چیزها را بسیار فنی و گیج‌کننده می‌دانم، بنابراین به آنها در این زمینه لطف می‌کنم.

زمان نشان خواهد داد که آیا آنها این مفاهیم را درک می کنند – و آیا برای یادداشت برداری قلم و کاغذی به دست می گیرند. با توجه به ارزشش، اکثریت آنها در روز دوم چیزی ننوشتند، اما روز سوم و غیره ممکن است لحن متفاوتی داشته باشد.

منبع: https://techcrunch.com/2023/10/04/meet-the-12-jurors-on-sam-bankman-frieds-trial/