ربات جاروبرقی جدید که به منبع آب خانه شما متصل می شود اکنون در Kickstarter است

SwitchBot S10

SwitchBot

اگر به دنبال راهی برای خودکارسازی پرده ها یا پرده های پنجره خود هستید، یکی را تهیه کنید رباتی که دکمه ها را فشار می دهدیا یک قفل هوشمند بدون تغییر قفل فعلی خود، به خوبی انجام خواهید داد محصولات SwitchBot. اما یکی از چیزهایی که ممکن است SwitchBot را با آن مرتبط نکنید، بازار جاروبرقی و جاروبرقی ربات است – تا کنون.

SwitchBot ربات سوئیچ S10 به لوله کشی خانه شما متصل می شود تا مخزن آب آن را پر کند و آب کثیف را تخلیه کند، بنابراین لازم نیست مخزن کثیف را خالی کنید یا نگران پر ، مجدد آن با آب تمیز نباشید. همچنین می‌تواند به‌طور مستقل آب را به یک مرطوب‌کننده جدید SwitchBot 2 اضافه کند تا دوباره پر ، Jetsons را تکمیل کند.

همچنین: بهترین جاروبرقی های روباتی حال حاضر: تست و بررسی شده توسط کارشناسان

S10 دارای یک ایستگاه شارژ است که ربات به طور خودکار سطل ، را پس از جاروبرقی خالی می کند و یک ایستگاه جداگانه که می توانید برای اتصال به منبع آب در حمام یا آشپزخانه نصب کنید. ربات برای تمیز ، خارج می شود و برای پر ، و تخلیه در ایستگاه متصل می ایستد و با باتری داخلی آن ایستگاه را تغذیه می کند.

THE ربات سوئیچ S10 تنها چند روز پیش با هدف 10000 دلار در Kickstarter راه اندازی شد و اکنون به مرز میلیون دلاری در تعهد نزدیک شده است. اگرچه با قیمت 1200 دلار به فروش می رسد، اما قیمت اولیه آن 799 دلار از طریق سایت تامین مالی جمعی است. شایان ذکر است که در حالی که SwitchBot محصولات قبلی را از طریق Kickstarter عرضه کرده است، این پروژه های سرمایه گذاری جمعی خطراتی را به همراه دارند و هیچ تضمینی ارائه نمی دهند.

  LG Display قصد دارد تا پنل OLED فوق سریع 480 هرتزی را برای بازی در CES معرفی کند.

SwitchBot S10 با ویژگی‌های ممتاز برای ترکیب ربات و خلاء پاک‌کن، مانند نقشه‌برداری لیدار، اجتناب از موانع، مناطق ممنوعه مجازی و تمیز ، مخصوص اتاق ارائه می‌شود. همچنین به طور خودکار فرش ها را شناسایی می کند، سپس غلتک پاک کن خود را بلند می کند و پاشیدن آب را تا بازگشت به کف های سخت متوقف می کند.

SwitchBot

SwitchBot

SwitchBot S10 به جای پدهای دستشویی، دارای یک ضمیمه ماپ غلتشی است که برای تمیز ، روزانه نیازی به جدا ، آن نیست، زیرا در حین تمیز ، به طور مداوم شسته می شود. ضمیمه موپ غلتکی را می توان 300 بار در دقیقه با جریان ثابت آب تمیز و یک برس تعبیه شده برای حذف گرد و غبار و ، های کوچک تمیز کرد. غلتک را می توان به راحتی جدا کرد یا با یک دریچه کناری جایگزین کرد.

همچنین: 5 چیزی که در ساخت خانه هوشمند خود یاد گرفتم

SwitchBot یک Humidifier 2 جدید راه اندازی خواهد کرد که به خوبی با S10 کار می کند، زیرا جاروبرقی ربات می تواند آن را با آب شیرین ایستگاه آب پر کند. SwitchBot S10 اولین جاروبرقی رباتی این شرکت در بازار ایالات متحده خواهد بود و قرار است سفارشات آن از مارس 2024 آغاز شود.

منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/a-new-robot-vacuum-that-connects-to-your-homes-water-supply-is-now-on-kickstarter/#ftag=RSSbaffb68