شما احتمالا باید قبل از اینکه خیلی دیر شود یک پین بال صفر بخرید

از زمانی که چندین سال پیش شروع به کار کرد، علاقه مندان به فناوری عمیقاً عاشق آن بودند پین بال صفر. دستگاه تست نفوذ کوچک، هک را سرگرم کننده و آسان می کند، و با قیمت 170 دلار، دقیقاً آن چیزی نیست که شما آن را یک کشش مالی بزرگ می نامید. با این حال، در حالی که هکرهای آماتور ممکن است یک روز میدانی داشته باشند، به نظر می رسد Flipper نیز بیش از اندکی اضطراب را برای مجریان قانون و جامعه تجاری ایجاد می کند. می توانید تصور کنید که در نقطه ای، شخصی با صدای بلند شکایت می کند تا به تفریح ​​همه پایان دهد.

لذتی که می توان از پین بال دزد دریافت کرد، اگر تا به حال سیل ویدیوهای آنلاین مرتبط با آن را مرور کرده باشید، آشکار است. ما کاربرانی را می بینیم که با اشتیاق همه چیز را در مسیر خود هک می کنند ماشین های خودشوندارد دستگاه های خانه هوشمند به تلویزیون و تلفن همراه و حتی چراغ های راهنمایی. قدرت های مخرب دستگاه در ماه ژوئیه زمانی که Flipper تصمیم گرفت به طور قابل توجهی تقویت شد فروشگاه اپلیکیشن خود را راه اندازی کنید; این فروشگاه که مستقیماً در برنامه موبایل ابزار ادغام شده است، ویژگی‌های مختلف نرم‌افزار منبع باز plug-and-play را ارائه می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از گنجینه‌ای از سوء استفاده‌های خودکار انتخاب کنند.

به نظر می رسد هر هفته هدف جدیدی برای شیطنت فلیپر شناسایی می شود. مورد مشخص: این هفته مشخص شد که دستگاه می تواند برای ارسال هرزنامه از راه دور استفاده شود (و در برخی موارد، دستگاه های اندروید و مایکروسافت را با استفاده از حمله به کمک بلوتوث قفل کنید). این حمله در واقع نوعی از حمله مشابهی است که قبلاً فاش شده بود و از طریق اصلاح سیستم عامل، می توان برای هدف گیری استفاده کرد و خراب شدن آیفون ها یک بار دیگر به نظر می رسد که این دستگاه می تواند حتی برای بزرگترین پلتفرم ها و شرکت ها نیز مشکل ایجاد کند.

  بازگشت خودروهای بی ام و به بازار ایران; آیا واردات خودرو رونق می گیرد؟

قابل پیش بینی است که همه از توانایی پین بال در ایجاد هرج و مرج دیجیتال هیجان زده نیستند. برخی استدلال کرده اند که این فقط باعث دزدی دریایی می شود همچنین آسان– که مانع نفوذ دیجیتال را تا حدی کاهش می‌دهد که حتی افراد با دانش بسیار محدود می‌توانند از هر وسیله‌ای که در چشم هستند استفاده کنند. در همین حال، منتقدان دیگر معتقدند که این ابزاری است که بدون شک (در درجه اول) برای نقض قانون مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در اوایل سال جاری، آمازون به طور رسمی فروش دستگاه را ممنوع می کند در پلت فرم خود، استدلال می کند که می تواند به عنوان یک اسکیمر کارت اعتباری استفاده شود.

به نظر می رسد مجریان قانون نیز مراقب این دستگاه بوده اند. در ماه اوت، The Daily Dot گزارش کرد که یک مرکز همجوشی پلیس داکوتای جنوبی در حال پخش هشداری به سایر سازمان‌های اطلاعاتی و مجری قانون بود مبنی بر اینکه از فلیپر می‌تواند توسط افراط‌گرایان داخلی برای هک ، شبکه‌های انرژی استفاده شود. در سال‌های اخیر، محموله‌های Flipper نیز در چندین کشور از جمله ایالات متحده و برزیل توسط پلیس توقیف شده است. در برزیل، سرکوب علیه پین ​​بال به نظر می رسد بطور قابل توجهی جدی تر– بالغ بر ممنوعیت موثر. این تغییر سیاست باعث شد حدس و گمان آنلاین در مورد اینکه آیا کشورهای دیگر می توانند ممنوعیت های مشابهی را علیه دستگاه صادر کنند یا خیر. اگرچه چنین سرکوبی در ایالات متحده بسیار، بسیار بعید به نظر می رسد، با این وجود ارزش این را دارد که بپرسیم آیا این ابزار می تواند نگرانی های نظارتی را در مقطعی در آینده ایجاد کند یا خیر.

  6 مورد از بهترین مزایای استفاده از تکنولوژی در مدارس مینویسم

خط آخر: من توصیه می کنم قبل از اینکه خیلی دیر شود یک پین بال صفر بگیرید. البته هنوز ممنوعیت رسمی وجود ندارد، اما هی… هرگز نمی دانید. هر زمان که چیزی اینقدر سرگرم کننده است، فقط زمان زیادی است که کسی سعی کند آن را از بین ببرد.

منبع: https://gizmodo.com/flipper-zero-microsoft-iphones-hackers-1850958433