چرا پوما به شرط بندی های Web3 خود پایبند است، زیرا کریپتو زمستان طولانی مدت را تکان می دهد

در حالی که برخی از مارک ها پوما که در سال 2023 در طول یک زمستان طولانی رمزنگاری از وب 3 دور شد، همچنان در مسیر و رئیس فناوری های نوظهور خود باقی ماند. ایوان داشکوف من به TechCrunch+ گفتم قصد ، ندارد

بعد از پس از دو سال کار با وب 3، درآمد فناوری پوما همچنان اندک است، اما این سازنده لباس ورزشی قصد دارد برای آینده‌ای با ارزهای رمزپایه‌تر آماده شود. داشکوف گفت: «وب 3 نشان دهنده یک تغییر عمده در نحوه استفاده مردم از اینترنت است. چنین تغییراتی در نحوه استفاده از اینترنت می تواند منجر به تغییر چشم اندازهای برندها شود، چیزی که پوما بیش از آن از آن آگاه است.

داشکوف توضیح داد که این شرکت در امواج بزرگ تجارت الکترونیک و رسانه‌های اجتماعی که در دهه‌های گذشته اتفاق افتاده «قایق را از دست داده است»، بنابراین می‌خواهد در این زمینه جلوتر باشد. ما فکر نمی کنیم فضای امروزی به شکلی باشد که در چهار یا پنج سال آینده به نظر می رسد، اما می خواهیم آماده باشیم.»

در فوریه 2022، پوما اولین دامنه Ethereum Name Service (ENS) خود را با نام Puma.eth ثبت کرد. دامنه‌های ENS در میان کاربران اتریوم که می‌خواهند به جای کپی و چسباندن رشته‌ای از حروف و اعداد به‌طور تصادفی، آدرس‌هایی در دسترس داشته باشند، معمولاً به خودشان یا یک برند مرتبط هستند، محبوب هستند.

در ژوئن 2023، پوما بلک استیشن و بلک استیشن 2 را راه‌اندازی کرد که وب‌سایت آن‌ها را «زمین بازی فضایی سه‌بعدی تجربی» می‌نامد، که کلمات زیادی برای توصیف یک متاورس است. من صفحه ورودی را تست کردم و آن را کمی کند و گیج کننده یافتم (سلب مسئولیت: من گیمر بزرگی نیستم، بنابراین شاید متوجه نشدم، اما تصور می کنم همه طرفداران Noither are Puma هستند.) در هر صورت، این هدف The Metaverse است. داشکوف گفت که برای ارائه روشی متفاوت به مصرف کنندگان برای تعامل با برند.

  مشکل جدید برای مشتریان سیستم تامین یکپارچه خودرو

منبع: https://techcrunch.com/2024/01/02/why-puma-is-sticking-to-its-web3-bets-as-crypto-shakes-off-a-long-held-winter/