اولین تصاویر از زیر پوست یک دستگاه هوش مصنوعی انسانی منتشر شد

Humane AI Pin کاربران را با روشی برای استفاده از هوش مصنوعی مولد در دنیای فیزیکی آماده می کند. کاربران می توانند پین را به پیراهن خود بچسبانند، با آن صحبت کنند و هوش مصنوعی پاسخ ها را از طریق چت بات ها در هر سطحی، حتی کف دست کاربر، پخش می کند. ما قبلاً کمی درباره پین ​​هوش مصنوعی Humane می دانستیم، اما اکنون بهتر می دانیم که دستگاه چگونه کار می کند و زیر پوسته بیرونی آن چیست.

در گزارشی جدید، FCC تصاویری از پین Humane منتشر کرد. این تصاویر نمای واضحی از اجزای دستگاه به ویژه پردازنده اسنپدراگون آن ارائه می دهند.

FCC باید دستگاه‌هایی را که از ارتباطات بی‌سیم استفاده می‌کنند تأیید کند تا اطمینان حاصل شود که این دستگاه‌ها قبل از عرضه رسمی با قوانین مطابقت دارند. اگر این دستگاه ها مورد تایید FCC باشند، علامت FCC روی بسته بندی محصول قرار می گیرد. این فرآیند بازرسی اغلب شامل باز ، دستگاه و بازرسی اجزای داخلی آن است.

به نظر می رسد که پین ​​هوش مصنوعی از چیپست اسنپدراگون 720G پشتیبانی می کند

قبلاً فهمیدیم که پین ​​هوش مصنوعی انسانی از اسنپدراگون استفاده می کند. حال به منبع آگاه ماکس واینباخ در شبکه اجتماعی X، به نظر می رسد که این پین از یک پردازنده اسنپدراگون 720G پشتیبانی می کند. به گفته کوالکام، تراشه اسنپدراگون 720G می تواند قابلیت های هوش مصنوعی را در دستگاه های کم مصرف تقویت کند. این تراشه همچنین می تواند بار محاسباتی هوش مصنوعی را مدیریت کند.

هنوز سوالات مختلفی در مورد این دستگاه وجود دارد، اما حداقل اکنون می دانیم که این تراشه به اندازه کافی قدرتمند است که از ChatGPT استفاده کند. اطلاعات بیشتر در مورد سخت افزار و سایر ویژگی های این دستگاه قطعا در آینده منتشر خواهد شد. آنچه واضح است این است که Humane AI PIN یک دستگاه ارتباطی انسان به انسان خلاقانه و کاربردی است.

  جایزه نوبل پزشکی سال 2023 به بنیانگذاران واکسن mRNA کرونا رسید + عکس

منبع: https://digiato.com/gadgets/humane-ai-pin-will-be-equipped-snapdragon-chip