بهترین پیشنهادات تحویل گل: با این تخفیف‌ها برای دسته گل‌های زیبا از روز مادر پیشی بگیرید.

مشاهده در Bouqs
دسته گل

شرکت بوکس.

20٪ در ترتیبات معامله هفته صرفه جویی کنید

در آمازون ببینید
غذای کامل-گل آرایی

آمازون پرایم / پیکاپ کل غذا

ترتیبات زیر 16 دلار

نمایش بیشتر (5 مورد)

وقتی نوبت به انتخاب بهترین هدایای روز مادر می رسد، اشتباه ، با گل ها سخت است. با انتخاب روزافزون خدمات ارسال گل آنلاین، راحت‌تر از همیشه می‌توانید مطمئن شوید که مادر یا شخصیت مادری زندگی شما به موقع دسته گل دریافت می‌کند. امسال روز مادر یکشنبه 12 می است، اما برای سفارش گل نیازی نیست تا آخرین لحظه منتظر بمانید. از این معاملات فعلی استفاده کنید و از قبل برای تحویل در 12 مه برنامه ریزی کنید. ما بهترین معاملات موجود در مورد گل ها را گردآوری کرده ایم، و همچنین برخی از مکان های مورد علاقه خود را برای خرید گیاهان به صورت آنلاین درج کرده ایم، در صورتی که او بیشتر یک گیاه آپارتمانی یا ارکیده باشد. به این مقاله توجه داشته باشید زیرا ما آن را به روز خواهیم کرد. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ، انتظار معاملات بیشتری را داریم.

بلومسی باکس

Bloomsybox دسته‌های انفرادی و همچنین خدمات اشتراک گل را ارائه می‌کند که در آن مشتریان می‌توانند گل‌های تازه را از مزارع پایدار دریافت کنند، که به صورت هفتگی، دو هفته‌ای یا ماهانه با یک طرح اشتراک سه یا شش ماهه تحویل داده می‌شود. در میان مجموعه امضاهای آنها، همکاری پیچیده با باغ گیاه شناسی نیویورک است. همچنین می توانید 20 درصد در اولین سرویس اشتراک خود صرفه جویی کنید.

Bloomsybox در حال حاضر تخفیف های تکی ارائه نمی دهد، اگرچه چندین ترتیب در حال حاضر 10 دلار قیمت دارند. در حال حاضر، می‌توانید برای تحویل تا ۱۱ می پیش‌سفارش دهید، با این حال، برای دسته‌هایی که در ۱۱ می تحویل داده می‌شوند، ۲۰ دلار هزینه اضافی برای تحویل وجود دارد.

Bloomsybox همچنین دارای یک ویترین آمازون جایی که می توان گل آرایی از جمله خدمات اشتراک را خریداری کرد، اگرچه انتخاب به اندازه مستقیم وب سایت Bloomsybox گسترده نیست، اما راهی آسان برای خرید گل برای مادر است.

بوق

Les Bouqs به ارائه سریع طیف متنوعی از گل‌های با کیفیت بالا شهرت دارد. هر هفته یک معامله هفته را با یک دسته گل زیبا منتشر می کند که معمولاً 20٪ تخفیف دارد. به عنوان مثال، در حال حاضر معامله هفته Sugar Rush است، یک چیدمان شاد که فقط 60 دلار قیمت دارد و 14 دلار برای شما صرفه جویی می کند. شرکت Bouqs اشتراک گل تازه را نیز ارائه می‌کند که از 44 دلار در ماه شروع می‌شود، که در مقایسه با قیمت خرید یکباره، حدود 30 درصد برای هر دسته گل صرفه‌جویی می‌کند.

در حال حاضر، فقط دو هفته قبل می توانید گل سفارش دهید، بنابراین اگر چیزی مناسب برای مادر می بینید، برای خرید The Bouqs تا نزدیک شدن به تاریخ صبر کنید.

  متا به تازگی بزرگترین ارتقاء هوش مصنوعی خود را به عینک هوشمند ۲۹۹ دلاری خود داده است و من بسیار هیجان زده هستم

1-800-گل

1-800 Flowers که توسط بازبینان CNET ما مقرون به صرفه ترین تحویل گل لقب گرفته است، با شهرت متمرکز بر تحویل گل، سال ها در این بازی حضور داشته است. یکی از وسیع ترین مناطق تحویل موجود را ارائه می دهد و چرخش دائمی گل ها در فروش وجود دارد. در حال حاضر آنها در حال برگزاری یک جشنواره لاله هستند که در آن چیدمان گل لاله تا 30٪ تخفیف دارد. علاوه بر این، تعدادی از ترتیبات تا 10 دلار تخفیف دارند. همچنین در صورت ثبت نام برای خدمات اشتراک گل، می توانید 15٪ صرفه جویی کنید.

در حال حاضر، خدمات تحویل کالا برای هفته منتهی به روز مادر هنوز در دسترس نیست.

ساقه های شهری

UrbanStems چیدمان های شیک و مدرنی از گل های باکیفیت ارائه می دهد و ده ها مورد از این چیدمان های شیک در حال حاضر برای فروش وجود دارد. بسته به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، می توانید بین 5 تا 61 دلار پس انداز کنید. علاوه بر این، بسیاری از ترتیبات واجد شرایط حمل و نقل روز بعد یا حتی همان روز هستند.

در حال حاضر فقط می توانید تحویل گل را تا پایان فروردین ماه برنامه ریزی کنید.

از شما، گل ها/CNET

از میان مجموعه عظیمی از ترتیبات روز مادر در From You Flowers را انتخاب کنید، و با اعمال کد تبلیغاتی به صورت خودکار در هنگام پرداخت، 10٪ در سفارش خود صرفه جویی خواهید کرد. چندین دسته گل منحصر به فرد مختلف با قیمت تخفیف در دسترس هستند. علاوه بر این، می توانید 11 یا 12 می را به عنوان تاریخ های تحویل خود انتخاب کنید، در حالی که 12 مه هزینه تحویل اضافی 3 دلاری دارد.

ProFleurs/CNET

ProFlowers مجموعه عظیمی از دسته گل ها را با قیمت های بسیار متنوع ارائه می دهد، بنابراین حتی اگر بودجه کمی دارید، می توانید چیزی مقرون به صرفه برای ارسال پیدا کنید. آنها همچنین در حال حاضر 15٪ تخفیف در سراسر سایت با استفاده از یک کد تبلیغاتی به طور خودکار در هنگام پرداخت دریافت می کنند.

در حال حاضر می توانید برای هر تاریخی تا روز مادر و از جمله آن سفارش دهید.

گل های کشاورز

FarmGirl Flowers گلهایی با رشد پایدار را از هر چه بیشتر مزارع محلی مستقر در ایالات متحده ارائه می دهد. آنها هنوز تعداد انگشت شماری از ترتیبات را برای فروش دارند، مانند گل نرگس فعلی که می توانید 100 گل نرگس را با قیمت 65 دلار تهیه کنید، که معمولاً 79 دلار قیمت دارند، یعنی 14 دلار پس انداز. آنها همچنین در طول هفته معاملات ارائه می دهند. تازه واردان می توانند برای دریافت 15 درصد تخفیف برای اولین سفارش خود ثبت نام کنند.

بیشتر گل ها را می توان برای تحویل تا 4 مه سفارش داد، اما ما پیش بینی می کنیم هفته آینده به زودی برای زمان بندی در دسترس باشد.

  پس از تیم کوک، مدیرعامل جدید اپل چه کسی خواهد بود؟

Téléflora/CNET

در حال حاضر، می‌توانید با کد تبلیغاتی UPSELL20PDP که باید در هنگام پرداخت وارد شود، 20 درصد در سراسر سایت صرفه‌جویی کنید. Teleflora همچنین دارای یک معامله چرخشی در روز است که در آن می توان بیشترین پس انداز را داشت: یک دسته گل 50 دلاری فقط 40 دلار قیمت دارد و نسخه 200 دلاری همان دسته گل فقط 160 دلار قیمت دارد.

در حال حاضر طیف وسیعی از ترتیبات روز مادر در دسترس است و تحویل تا 11 می در دسترس است.

آستانه

The Sill یکی از مکان های مورد علاقه ما برای خرید آنلاین گیاهان است و به خاطر گیاهان باکیفیتش از جمله سرخس، ارکیده، گیاهان آپارتمانی گرمسیری و غیره شناخته شده است. در حال حاضر فروش دوسالانه خود را در پیاده رو، در فروشگاه ها و آنلاین برگزار می کند، جایی که می توانید تا 50٪ در گیاهان آپارتمانی محبوب صرفه جویی کنید. با این حال، بر خلاف بسیاری از خدمات تحویل گل، نمی توانید تاریخ تحویل خاصی را تعیین کنید.

بازار کل مواد غذایی / CNET

اعضای آمازون پرایم می توانند به همان روشی که تخم مرغ و شیر می خرند، گل های تازه مقرون به صرفه بخرند. به خواربارفروشی آنلاین Whole Foods بروید و در فروشگاه محلی خود پیکاپ را انتخاب کنید تا یک دسته گل جذاب با قیمت 16 دلار یا کمتر دریافت کنید. هنگام سفارش گل از این طریق، تحویل همیشه یک گزینه نیست، با این حال، شاهد همکاری WFM و آمازون در روز ولنتاین هستیم، بنابراین امیدواریم در آینده نزدیک معاملات و تبلیغاتی را برای تحویل ارائه دهند.

سایر خدمات آنلاین ارسال گل

  • FTD در حال حاضر تخفیف های آسان ارائه نمی دهد، اما به دلیل تحویل سریع خود شناخته شده است مشتریان جدید می توانند 20٪ در اولین سفارش خود صرفه جویی کنند. اکنون می توانید تا 12 مه برنامه ریزی کنید (تحویل شنبه و یکشنبه هزینه بیشتری دارند).
  • Bloomscape برخی از گیاهان با بهترین کیفیت را به صورت آنلاین ارائه می دهد، از جمله ارکیده های زیبا، اما به ندرت گیاهان را برای فروش قرار می دهد. با این حال، مشتریان جدید می توانند در اولین سفارش خود 20 دلار پس انداز کنند. او در حال حاضر دارد ابزار و لوازم جانبی برای فروش.
  • Easyplant گیاهان آپارتمانی را می فروشد که در گلدان های خودآبیاری مناسب قرار می گیرند و مراقبت را برای مادر آسان تر می کند. در حال حاضر شما می توانید در مجموعه های خود صرفه جویی کنیدکه شامل دو تا هفت گیاه در یک بسته بندی می باشد. مانند Bloomscape، نمی توانید تاریخ تحویل را مشخص کنید.
  • Floom یک سرویس آنلاین ارسال گل است که مشتریان را با گل فروشی های محلی مرتبط می کند، زمان تحویل را کاهش می دهد و از تازه ترین گل های موجود اطمینان می دهد. در حال حاضر هیچ تخفیف آسانی وجود ندارد، اما از نظر کیفیت و تحویل سریع، یک انتخاب عالی است. ما مراقب تخفیف ها هستیم و این فضا را به روز می کنیم.
  • Plants.com گیاهان آپارتمانی، ارکیده و حتی گل رز کوچک می فروشد، و می توانید بسیاری از محبوب ترین گیاهان را با 30٪ تخفیف در حال حاضر به دست آورید. اگرچه نمی‌توانید تاریخ تحویل را مشخص کنید، اما همچنان می‌توانید با تخفیف از مادر با یک گیاه متفکر و سالم پذیرایی کنید.
  • اگر مادر شست سبز دارد، می توانید به او بدهید اشتراک شش ماهه کارخانه در Horti. اگرچه تخفیف مستقیمی دریافت نمی‌کنید، اما در هزینه خرید گیاهان به‌صورت جداگانه صرفه‌جویی می‌کنید و مشتریان جدید می‌توانند برای دریافت 10 درصد تخفیف در ماه اول ثبت‌نام کنند.
  • اگر مادرتان وسواس آبکی دارد، همین الان در برگ و خاک رسبا کد می توانید 20% پس انداز کنید قبل از زمستان در پرداخت برای صرفه جویی 20٪. شما نمی توانید تاریخ تحویل را مشخص کنید، اما می توانید ساکولنت های کمیاب را با قیمت عالی پیدا کنید.
  سنای آمریکا خواستار ممنوعیت فروش همه کالاها به هواوی شد

روز مادر در سال 2024 چه روزی است؟

در سال 2024، روز مادر در روز یکشنبه، 12 می است.

بهترین خدمات ارسال گل آنلاین چیست؟

بهترین خدمات تحویل آنلاین گل دو چیز اصلی را ارائه می دهد: گل های زیبا و تازه و تحویل مطمئن و سریع. تیم بررسی‌کنندگان ما تعدادی از خدمات محبوب تحویل گل آنلاین را آزمایش کردند و متوجه شدند شرکت بوکس.بهترین انتخاب کلی از گل ها را دارد. طبقه بندی شد 1-800 گل به عنوان بهترین بودجه و بلومسی باکس برای بهترین اشتراک گل

چه مدت باید قبل از روز مادر گل آنلاین سفارش دهم؟

تقریباً همه خدمات تحویل گل در این لیست نوعی تحویل روز بعد را ارائه می دهند، حتی برخی از آنها خدمات همان روز را ارائه می دهند، اما این ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. برای جلوگیری از هزینه های بالای ارسال، سعی کنید گل ها را حداقل یک هفته قبل از رویداد بزرگ سفارش دهید. همچنین، هنگام خرید گل، به خاطر داشته باشید که آدرس های روستایی ممکن است برای تحویل در همان روز یا روز بعد واجد شرایط نباشند. اگر می توانید، می توانید در هر زمان خرید کنید و تحویل زودهنگام را ترتیب دهید. در این مقاله به این موضوع اشاره کرده‌ایم که آیا زایمان روز مادر از قبل در دسترس است یا خیر.

آیا گلهای من به موقع برای روز مادر می رسند؟

با اطلاع کافی یا تحویل سریع، گل هایی که به صورت آنلاین سفارش داده می شوند باید به موقع برای تحویل برسند. با این حال، به خاطر داشته باشید که اکثر خدمات تحویل گل نمی توانند زمان تحویل را تضمین کنند، به خصوص در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات بزرگ. به همین دلیل، ممکن است ایده خوبی باشد که آنها در روز جمعه یا شنبه قبل از روز مادر بیایند. هزینه های تحویل در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات اغلب بیشتر است، بنابراین با انجام این کار مقدار کمی نیز در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

معاملات خرید بیشتر از CNET

منبع: https://www.cnet.com/deals/best-flower-delivery-deals/#ftag=CAD590a51e