جاروبرقی های رباتی Roborock، از جمله برترین های WIRED، اکنون در فروش هستند

ما بسیاری از جاروبرقی‌های ربات فوق‌العاده را در اینجا در WIRED آزمایش کرده‌ایم، اما Roborock Q5 Pro+ برای مدتی در راهنمای ما برای بهترین جاروبرقی‌های روباتی جایگاه برتر را دارد. قیمت آن اغلب در نوسان است، اما در حال حاضر با قیمت 480 دلار به فروش می رسد، که با تخفیف 220 دلاری که آخرین بار در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در سال 2023 شاهد بودیم مطابقت دارد. برای صرفه جویی کافیست کوپن صفحه را قطع کنید. همچنین می توانید Roborock Q5+ (9/10، WIRED توصیه می کند) را با قیمت 380 دلار، با تخفیف 320 دلاری خریداری کنید. مدل گران‌تر Pro+ نیز به عنوان یک دستشویی عمل می‌کند: این تفاوت اصلی بین این دو است.

اگر چیزی را با استفاده از پیوندهای موجود در استوری های ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به حمایت از روزنامه نگاری ما کمک می کند. بیشتر بدانید.

Roborock Q5 Pro+ یک جاروبرقی فوق العاده رباتی است که به عنوان جاروبرقی نیز عمل می کند. علاوه بر پد تمیز ، قابل جابجایی، مکش قوی‌تر، زمان کار طولانی‌تر و سطل ، بزرگ‌تری نسبت به همتای ارزان‌تر Q5+ خود ارائه می‌دهد. هر دو جاروبرقی ربات از لیدار برای حرکت در خانه شما استفاده می کنند، بنابراین لازم نیست نگران دوربین های کوچکی باشید که در طبقات شما سرگردان هستند. آنها سریع و کارآمد هستند. آدرین سو، منتقد و ویراستار WIRED می‌گوید تمیز ، حدود 890 فوت مربع حدود 90 دقیقه طول کشید. یک برنامه تلفن هوشمند وجود دارد که به شما امکان می دهد نقشه ها را ایجاد کنید و مناطق مختلف تمیز ، را تعیین کنید. به طور کلی، هر دو جاروبرقی ربات بسیار قابل اعتماد هستند، ویژگی که یافتن آن در این فضا دشوار است.

  استارتاپ بریتانیایی ، ها را به سوخت جت کم کربن تبدیل می کند

اگر هیچ یک از این موارد توجه شما را جلب نکرد، می توانید در ربات جاروبرقی 2 در 1 Shark AI Ultra نیز صرفه جویی کنید. به قیمت 300 دلار (300 دلار تخفیف) به فروش می رسد. این یکی دیگر از ترکیب‌های جاروبرقی و جاروبرقی ربات عالی است. می‌توانید برای ایمیل‌های بازاریابی Shark ثبت‌نام کنید تا کد تبلیغاتی ۱۰٪ تخفیف بیشتری دریافت کنید (سپس اشتراک خود را به سرعت لغو کنید).


پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: گرفتن کابل فقط با 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به کابل.com، پوشش جامع Gear و خبرنامه های فقط برای مشترکین. اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

منبع: https://www.wired.com/story/roborock-robot-vacuum-deals-april-2024/