این وب سایت هر کیانو ریوز “Whoa” را در تاریخ سینما پخش می کند

تصویری از مقاله با عنوان این وب سایت تمام فیلم های کیانو ریوز

عکس: آژانس عکس فیچرفلش (شاتر استاک)

کیانو ریوز در فیلم های زیادی بازی کرده است و تقریباً در هر یک از آنها حداقل یک بار موفق به گفتن “وای” شده است. اکنون، یک توسعه‌دهنده وب‌سایت به کمک سایتی ساخته است که می‌توانید به هر کسی که ریوز وجود دارد گوش دهید.

سایت whoa.onrender.com مبتنی بر کاری است که توسط YouTuber “Owenergy” آغاز شده است که در سال 2018 بارگذاری کرد یک ویدیو که تمام ریوز را که تا به حال اتفاق افتاده بود گردآوری کرد. این ویدیو که نزدیک به شش دقیقه طول می کشد، لیستی از اوج ریوز از سال 1986 تا آنچه که در آن زمان امروز بود را نشان می دهد. اکنون whoa.onrender این whoas ها را به روز کرده و از طریق API های JSON که می توانند در وب سایت ها جاسازی شوند، قابل دسترسی است. این سایت همچنین دارای یک پخش کننده چرخشی “whoa” است که شامل صدا و تصویر هر فرد ریوز است.

سایت توسط توسعه دهنده وب Avi Mamenko. مامنکو خاطرنشان می‌کند که “برخی از صحنه‌های “whoa” در ویدیوی Owenergy در یوتیوب نامرتب ظاهر می‌شوند یا به اشتباه شمارش می‌شوند – این خطاها در این API برطرف شده‌اند. کیانو ریوز همچنین در فیلم‌هایی که پس از سال 2016 منتشر شده‌اند و در این API نیز گنجانده شده‌اند، «هواس» اضافی گفته است. مامنکو تعداد کل ریوز را در این مرحله 118 تخمین می زند.

پس از پشت سر گذاشتن تکرارهای متعدد تعجب نمادین کیانو، مورد علاقه من باید یکی از کمدی های نوجوان دهه 1980 باشد. شب قبل از. من هرگز این فیلم را ندیده ام و کاملا مسخره به نظر می رسد (تریلر دارای یک داستان فرعی است که در آن شخصیت ریوز به طور تصادفی فروش دوست دختر تشویق کننده او به یک دلال محبت لس آنجلسی به نام “تیتو”). اوه ریوز در این فیلم یکی از آشفته ترین چیزهایی است که در زندگی ام شنیده ام. این به طور مبهمی شبیه صدایی است که یک چهارپا بیگانه ممکن است در صورت تلاش برای یادگیری انگلیسی برای اولین بار ایجاد کند.

  نقد «پریسیلا»: سوفیا کاپولا داستان پری تلخ و شیرینی را درباره خانم الویس پریسلی تعریف می کند.

به هر حال کار عالی جناب مامنکو. خدمت مهمی به ما کردی وظیفه تاریخی حیاتی فهرست نویسی کتابخانه قدیمی ریوز همچنان ادامه دارد.

منبع: https://gizmodo.com/keanu-reeves-whoa-in-movie-history-website-1851369377