قطع تدریجی دسترسی به خدمات دولتی برای مشاغلی که هویت منحصر به فرد ندارند

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: خدمات دولتی برای دارندگان پروانه کسب که مجوز الکترونیکی (هویت منحصر به فرد) دریافت نکرده اند تا ششم اردیبهشت ماه به تدریج قطع می شود.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، سيد امير سياح با اعلام اين خبر افزود: اميدواريم تا 5 ارديبهشت ماه يك ميليون و 600 هزار مجوز كاغذي در دست مردم به شناسنامه منحصر به فرد تبديل شود و شاهد تبديل آن باشيم بیش از 2 میلیون مجوز کاغذی. چه اتحادیه باشید و چه غیر اتحادیه، با مجوز یا کارت شناسایی الکترونیکی در کشور بی نظیر خواهیم بود.

سیاح درباره صدور مجوز به دلیل عدم امکان صدور مجوز از طریق درگاه ملی گفت: تعداد مجوزهای کاغذی که هنوز به صورت کاغذی صادر می شود بسیار اندک است اما برای صادرکنندگان آن ضروری است این مجوزها زودتر با بندر تماس بگیرند اما تا آن زمان امکان ادامه فعالیت برای دارندگان این مجوزها وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه طبق قانون صدور مجوز واگذاری از تاریخ 6 اردیبهشت 1403، فردی که هویت منحصر به فرد نداشته باشد، بدون مجوز محسوب می شود، اما با خشونت و ظلم برخورد نمی کنیم، اما مطمئن هستیم. که در زمان و درصد باقیمانده همه وارد درب منزل می شوند و با ارسال پیامک از تعداد اندکی که باقی مانده اند، می خواهیم مجوزهای کاغذی را به شناسنامه های منحصربفرد منتقل کنند. خدمات دولتی او.»

منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/government-services-only-for-unique-id-holders

  اپیمته، یکی از قمرهای زحل، کشف شد