تصاویری از نسخه سفید سری Xbox

به نظر می رسد مایکروسافت در حال آماده سازی نسخه سفید رنگ سری Xbox است این دستگاه احتمالاً فاقد درایو نوری خواهد بود. علاوه بر رنگ سفید، این کنترلر ممکن است در رنگ مشکی نیز موجود باشد.

به گزارش The Verge، این احتمال وجود دارد که رنگ سفید به کار رفته در Xbox Series S نیز در این کنسول استفاده شود. این دستگاه احتمالاً دارای اجزای داخلی ارتقا یافته است. از جمله پیشرفته ترین هیت سینک برای خنک کننده کنسول.

طبق شایعات، سری ایکس باکس سفید رنگ اگر مایکروسافت این کنسول را منتشر کند، احتمالاً نسخه به‌روزرسانی‌شده سری ایکس‌باکس را لغو یا به تاخیر می‌اندازد

کنترلر ایکس باکس
سری ایکس باکس

سری ایکس باکس

بر اساس این اسناد، مایکروسافت قصد داشت تا سری Xbox به روز شده را عرضه کند این کنسول بالقوه نیز فاقد درایو نوری است و طراحی استوانه ای دارد. در اسناد داخلی، مایکروسافت این کنسول را به‌عنوان «به‌طور شگفت‌انگیز تمام دیجیتال» توصیف کرد و قرار بود با یک کنترلر جدید به نام Xbox Wireless 2 عرضه شود.

مایکروسافت در ابتدا قصد داشت کنسول بروکلین را در نوامبر 2023 با قیمت 499 دلار عرضه کند، اما این اتفاق نیفتاد و هنوز مشخص نیست که آیا یک کنسول به روز عرضه می کند یا فقط به سری ایکس باکس می چسبد.

در سپتامبر 2023، فیل اسپنسر، رئیس Xbox، به افشای اطلاعات در مورد بروکلین اشاره کرد و اعلام کرد که برنامه های این شرکت ممکن است تغییر کرده باشد. اسپنسر در شبکه اجتماعی گفت: «به اشتراک گذاشتن کار تیم ما از این طریق بسیار دشوار است زیرا خیلی چیزها تغییر کرده اند و چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن در حال حاضر و آینده وجود دارد. زمانی که آماده شدیم برنامه های واقعی را به اشتراک خواهیم گذاشت.»

  قیمت پژو پارس با افزایش شدید جدول زمانی ایران خودرو + فروردین 1403 همراه شد.

منبع: https://digiato.com/tech/possible-photos-xbox-series-x-without-optical-drive-revealed