من جاروبرقی ربات جدید Eufy Mach S1 Pro را آزمایش کردم – اینجا برای چه کسانی مناسب است

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

Eufy Mach S1 Pro لیست طولانی از ویژگی ها را نوید می دهد.

ماریا دیاز/ZDNET

نکات کلیدی ZDNET

  • THE Eufy Mach S1 Pro به تازگی در Kickstarter با قیمت 1499 دلار راه اندازی شد.
  • این جاروبرقی ربات همه چیز را دارد، از جمله یک رول موپ که در حین تمیز ، کف های شما شسته می شود و اطمینان حاصل می کند که در حین تمیز ، فقط از آب تازه استفاده می شود.
  • Mach S1 Pro هنگام تخلیه و شستشوی خود صدای بسیار بلندی دارد، داک بالاتر از بقیه است و از ازن برای ضدعفونی ، رول موپ خود استفاده می کند.

به نظر می رسد که دستگاه های ربات جاروبرقی و جاروبرقی هر روز بهتر می شوند. با استفاده از موپ های روباتی که قبلاً یک پارچه میکروفایبر کثیف را روی زمین شما می کشید، موپ های چرخان را نوآورانه یافتم. اما پس از آن ربات‌های تمیزکننده خود تمیز شونده با مخازن جداگانه برای آب تمیز و کثیف آمدند و اطمینان حاصل می‌کنند که کف‌های شما فقط با آب شیرین تمیز می‌شوند.

همچنین: من بیش از 25 ربات جاروبرقی را آزمایش کرده ام. این موارد مورد علاقه من هستند

THE Eufy Mach S1 Pro این نوع جاروبرقی را دارد و این پیشرفته ترین و عالی ترین جاروبرقی و جاروبرقی رباتی است که من آزمایش کرده ام. این دستگاهی است که واقعاً همه چیز را دارد: قدرت مکش قوی 8000 Pa با یک برس لاستیکی، یک ایستگاه شارژ خودکار، یک غلتک شستشو که به طور مداوم با آب شسته می شود. داخل ربات در حین تمیز ،، یک دستگاه خودشویش و ایستگاه خشک ، برای پاک ، ربات، یک صفحه نمایش LCD روی حوض با دکمه های لمسی برای کمک به انتخاب حالت تمیز ،، و حتی یک سیستم ضد عفونی برای اطمینان از اینکه پاک کن بدون باکتری باقی می ماند.

در کیک استارتر ببینید

در نهایت، یک ترکیب جاروبرقی و جاروبرقی ربات تنها به خوبی تمیز ، آن است. شما فقط 1500 دلار برای چنین دستگاهی خرج خواهید کرد که مطمئن باشید از نظر راحتی وزن خود را بالا می برد.

  مرکز خرید تعویض فیلتر آب خانگی آسا

اما از آنجایی که من از آن استفاده می کنم می توانم بگویم که Eufy Mach S1 Pro کارآمدترین جاروبرقی و جاروبرقی رباتی است که هم در حالت جاروبرقی و هم در حالت تمیز ، تست کرده ام. این می تواند لکه های روی کف من را از بین ببرد Eufy S9 Pro نتوانست، و معلوم شد که از قابلیت های نقشه برداری بهتری نسبت به Deebot X2 Omniرقیبی که من با ویژگی های مشابه آزمایش کردم.

همچنین: 6 نکته ای که قبل از خرید ربات جاروبرقی باید بدانید

همچنین یک دستگاه بسیار کارآمد است. در هر جلسه تمیز ، آب کمتری نسبت به Deebot X1 Omni مصرف می کند و همان ناحیه را در زمان کمتری تمیز می کند. در حالی که Deebot X2 Omni کف اصلی من را در حدود 117 دقیقه تمیز می کند، Mach S1 Pro این کار را در 70 دقیقه بدون از دست دادن یک نقطه انجام می دهد.

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

Eufy Mach S1 Pro مشخصات پایینی دارد و حسگرهای LiDAR در بدنه ربات تعبیه شده تا در زیر مبلمان بیشتری نسبت به رقبای خود قرار بگیرند.

ماریا دیاز/ZDNET

تا کنون، Eufy S9 Pro قدیمی مورد علاقه من از بین تمام جاروبرقی‌های روباتی بود که آزمایش کرده‌ام، تنها چیزی که فاقد آن بود یک سطل ، بود که خود تخلیه می‌شد. Mach S1 Pro همه کارهایی را که Eufy S9 Pro می‌توانست انجام دهد بهبود می‌بخشد، به علاوه دارای سطل ، خود خالی‌شونده‌ای است که نسخه قدیمی فاقد آن بود.

پهنای غلتکی تقریباً به اندازه جاروبرقی روباتی است و بدون برجای گذاشتن رگه یا رد لاستیک، کف را تمیز تمیز می کند. فقط با آب تمیز تمیز می شود و به ربات اجازه می دهد تا به طور مداوم رول موپ را در حالی که در اطراف خانه شما حرکت می کند تمیز کند. اعتراف می کنم که وقتی برای اولین بار این سیستم را روی جاروبرقی و جاروبرقی ربات Switchbot S10 دیدم در مورد آن شک داشتم. به نظر می رسد ممکن است چیزی در آن گیر کند یا خود غلتک با استفاده منظم فرسوده شود، اما اینطور نبوده است.

  Amazon Prime Day اکتبر 2023: در Prime ثبت نام کنید و در معاملات امروز صرفه جویی زیادی کنید

صفحه نمایش LCD لمسی داک نیز یک ویژگی مفید است. این به شما امکان می دهد از ایستگاه پایه بین حالت جاروبرقی و جاروبرقی جابجا شوید، کاری که باید در برنامه با مدل های دیگر انجام دهید. من همچنین توانایی فراخوانی ربات را برای شارژ مجدد هر زمان که بخواهید دوست دارم.

اما مشکل Mach S1 Pro کجاست؟

برای شروع، بسیار پر سر و صدا است. این ربات نسبت به S9 Pro قدیمی‌تر و Deebot X1 Omni در کف‌های سخت ساکت‌تر است، اگرچه با افزایش قدرت مکش می‌تواند نویز کند. علاوه بر این، ایستگاه شارژ نیز بسیار پر سر و صدا است.

همچنین: بهترین جاروبرقی ربات برای موهای حیوانات خانگی: آزمایش شده توسط متخصصان

اولین باری که ربات برای جاروبرقی محتویات سطل ، خود لنگر انداخت، به نظر می رسید که در آستانه پرتاب به مدار است. کودک نوپای من به داخل اتاقی که قرار بود Mach S1 Pro قرار بود بپرسد که آیا همه چیز اوکی است سرگردان شد. سپس دستگاه با شروع فرآیند بسیار پر سر و صدای شستن پد دستشویی خود، که شامل یک سری صداهای برگشتی است، پاسخ داد که می تواند مهره ها را روی دیگر موپ های روباتی خود تمیز شونده در خانه من قرار دهد.

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

ماریا دیاز/ZDNET

من می توانم با سر و صدا زندگی کنم – بالاخره من سه فرزند خردسال دارم – اما این عملی نیست که بدانیم شما نمی توانید آن را در شب اجرا کنید زیرا بچه های شما از خواب بیدار می شوند که هواپیما در حال فرود آمدن در راهرو است.

ایستگاه شارژ نیز بسیار بالاست. برای مقایسه، Eufy S9 Pro تقریباً 17.5 اینچ، Deebot X2 Omni Station 20.5 اینچ و Mach S1 Pro 26.75 اینچ است. شیک و مدرن به نظر می رسد، اما متمایز است.

همچنین: هر آنچه برای ساخت خانه هوشمند نیاز دارید

تنها چیز دیگری که من طرفدار آن نیستم (آنکر آن را ازن با محیط زیست پاک می نامد. این دستگاه از آب لوله کشی ازن تولید می کند که برای تمیز ، عمیق سطوح و کشتن باکتری ها استفاده می شود.

  طبق گزارش ها، ایلان ماسک نام های کاربری و شناسه ها را به قیمت 50 هزار دلار به فروش می رساند

ازن یک ضد عفونی کننده بسیار موثر است. به سرعت باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها را در چند ثانیه خنثی می کند. با این حال، ازن به شکل گازی نیز یک محرک شناخته شده ریه است، بنابراین به مردم توصیه اکید می کنم که از خرید دستگاه تصفیه هوای ازن یا داشتن دستگاهی که از ازن گازی در خانه خود استفاده می کند، خودداری کنند. اخیراً تشخیص داده شد که به یک بیماری ژنتیکی مبتلا هستم که من را در معرض خطر بیماری ریوی تهدید کننده زندگی قرار می دهد. بنابراین من نمی‌توانم خطر داشتن دستگاهی که می‌تواند به من آسیب برساند، حتی اگر به خوبی تمیز شود، ندارم.

ربات جاروبرقی و جاروبرقی Eufy Mach S1 Pro

صفحه نمایش LCD و کنترل های لمسی ایستگاه پایه Eufy Mach S1 Pro.

ماریا دیاز/ZDNET

من با Anker تماس گرفتم تا در مورد ایمنی تولید آب ازن دار پرس و جو کنم و این شرکت گزارش 600 صفحه ای از آزمایشگاه TUV Rheinland را به اشتراک گذاشت. این آزمایش‌ها بر اساس استانداردهای IEC و UL انجام شد و Mach S1 Pro بند «تابش، سمیت و خطرات مشابه» را که شامل تولید ازن می‌شود، گذراند. بالاترین مقدار ازن اندازه گیری شده در آزمایش 0.67 قسمت در میلیون (ppm) بود که به خوبی در محدوده ایمنی استاندارد IEC 5 ppm است و آن را برای سلامت انسان بی ضرر می کند.

البته هنوز تصمیم گرفتم Eufy Mach S1 Pro، ازن و همه چیز را تست کنم، اما بعد از اولین تمیز ،، ویژگی Eco-Clean Ozone را در برنامه Mach خاموش کردم. به عنوان یک فرد بیش از حد محتاط، از اینکه می توانید آن را روشن یا خاموش کنید، قدردانی می کنم.

مشاوره خرید ZDNET

بر اساس عملکرد، Eufy Mach S1 Pro ارزش هر دلار از 1500 دلاری را دارد. این یک ربات جاروبرقی است که همه کارها را انجام می دهد و آن را به خوبی انجام می دهد. تماشای Mach S1 Pro که به زیبایی در خانه‌ام می‌چرخد، هر تار موی حیوان خانگی را برداشته و در جوراب‌ها، وسایلی که بچه‌هایم به جا گذاشته‌اند یا کابل‌ها گره نمی‌خورم، از هیجان منفجر می‌شوم.

اگر می خواهید یک جاروبرقی کارآمد و موثر که بتواند خود تمیز شود، می خواهید، این مدلی است که باید در نظر بگیرید. اما اگر می‌خواهید یک جاروبرقی که بتواند در ساعات خلوت کار کند و هیچ محرک بالقوه‌ای منتشر نکند (اگرچه همیشه می‌توانید اکو-پاک ازن را خاموش کنید)، توصیه می‌کنم یکی از جاروبرقی‌های آزمایش شده دیگر ZDNET را بررسی کنید.

منبع: https://www.zdnet.com/article/i-tested-eufys-new-mach-s1-pro-robot-vacuum-heres-who-its-perfect-for/#ftag=RSSbaffb68