دانلود بازی Death Stranding در موبایل

با عرضه سری آیفون 15 از اپل؛ این شرکت دست به اقدام انقلابی زد. آنها اکنون از دو پردازنده مجزا برای نسل جدید آیفون ها استفاده کرده اند. پردازنده A16 Bionic که در آیفون 15 و 15 پلاس استفاده شد و پردازنده A17 Bionic که اپل تصمیم گرفت از آن در سری آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس استفاده کند. A17 Bionic یک پردازنده بسیار قدرتمند بود که به سری جدید آیفون امکان اجرای گرافیکی ترین بازی های ممکن را می داد. بازی هایی مانند Resident Evil 8th Edition، Resident Evil Village و Death Stranding برای این سری منتشر شده اند و اپل قول داده است که در آینده بازی های کنسولی جدیدی را برای این گوشی ها عرضه کند.

Death Stranding یک بازی اکشن زیبا می باشد که اولین بار در سال 2019 منتشر شد این بازی برای پلی استیشن 4 و 5 می باشد. چنین کامپیوتری ساخته شد و شاهکاری بود که هیدئو کوجیما پس از جدایی از کونامی خلق کرد. این بازی توسط سونی و با کمک موتور بازی سازی Decima ساخته شده است. موتوری که سازندگان بازی از آن برای ساخت بازی های بزرگی مانند Horizon Zero Dawn و Until Dawn استفاده کردند. این بازی با امتیاز 86 موفق بود. این بازی به یکی از بهترین بازی های اکشن آن سال تبدیل می شود. از طرفی این بازی در سبک عناوین تک نفره روایت می شود و هنوز خبری از قسمت آنلاین این بازی نشده است.

مطالب پیشنهادی:بازی Batman The Dark Knight Rises; شاهکار موبایلی از سه گانه بتمن کریستوفر نولانزمانی که گیم لافت پادشاه بلامنازع صنعت بازی های موبایلی بود
بازی Batman The Dark Knight Rises;  شاهکار موبایلی از سه گانه بتمن کریستوفر نولان

  برداشتن عنکبوت از گوش یک زن 64 ساله! + ویدیو

با وجود دریافت نقدهای متفاوت، این بازی; توانسته است جایگاه خود را در بین بازی های ویدیویی به ثبت برساند. اما شاید بزرگترین و مهم ترین نکته این بازی حضور نورمن ریدوس در بازی Death Stranding به عنوان شخصیت اصلی باشد. بازیگری که اکثر طرفداران سینما را به خاطر شاهکارهایش در سریال مردگان متحرک و مرد آهنی: ظهور تکنوور می شناسند. وجود چنین بازیگری در یک بازی ویدیویی بهانه خوبی برای علاقه مندان به سینما بود تا به این بازی فرصت دهند و به همین دلیل این بازی برای طرفداران فیلم نیز جذاب بود.

همچنین داستان این بازی موبایل شگفت انگیز در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق افتاد که در آن یک فاجعه طبیعی به ظاهر قسمت بزرگی از سیاره زمین را نابود کرده است و اکنون میهن ما به مکانی تبدیل شده است که بقا و بشریت در آن در خطر بزرگی قرار دارد. چالش در دنیای این بازی شما مسئولیت کنترل شخصی به نام سم پورتر (با بازی نورمن ریدوس) را بر عهده خواهید داشت. یک تکنسین مسئول تحویل محموله مورد نیاز به مناطق مختلف است تا از طریق آنها ارتباط بین پایگاه های مختلف برقرار شود. اما در این راه با چالش های بیشماری روبرو خواهد شد.

منبع: https://digiato.com/game/%D9%88%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84%DB%8C-death-stranding-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7