سامسونگ با Care+ باتری گوشی خود را به صورت نامحدود و رایگان تعمیر می کند

Samsung Care+ از ماه مه 2024، تعمیرات باتری رایگان نامحدود را در ایالات متحده ارائه می دهد. این سرویس علاوه بر سطوح سرقت و مفقود شدن تلفن همراه است.

به گفته Android Authority، با چنین سرویسی، باید سه چیز را در نظر داشته باشید. اول اینکه با اجرای این سرویس هر دو پلن 2 دلار در ماه گران می شوند. دوم، دارندگان گوشی های سامسونگ تنها در صورتی واجد شرایط تعمیر باتری خواهند بود که سلامت باتری دستگاهشان 79 درصد یا کمتر باشد. ثالثاً، نباید آسیب دیگری به دستگاه تحت پوشش وارد شود. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این طرح را به مشترکان فعلی اطلاع داده است. این گزینه تعمیر نیز با مراجعه به مراکز خدمات سامسونگ و یا ارسال گوشی تعمیر شده از طریق پست در دسترس خواهد بود.

Samsung Care + خدمات ویژه

قیمت خدمات پریمیوم Samsung Care+

خدمات ویژه Samsung Care+ بسته به دستگاه متفاوت است. این سرویس در حال حاضر با قراردادی سه ساله در دسترس است که از حدود 8 دلار در ماه تا حدود 18 دلار در ماه متغیر است. بنابراین، از ماه می سال جاری، این سرویس از 10 تا 20 دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

خدمات ویژه Care+ سامسونگ شامل تعمیرات نامحدود، افتادن، له شدن و خرابی های مکانیکی بعد از سال اول، به علاوه تعمیرات صفحه نمایش به قیمت 29 دلار است. این سرویس مبادله با پشتیبانی تخصصی و تحویل 24 ساعته پستی ارائه می شود. دارندگان گوشی های این برند نیز می توانند این اطمینان را داشته باشند که تعمیر و استفاده از قطعات در این گوشی های تعمیراتی توسط تکنسین های متخصص انجام می شود.

  معرفی گوشی Realme 11 Pro

خدمات ویژه Samsung Care+ حوادثی مانند سرقت یا گم شدن دستگاه را نیز پوشش می دهد. این سرویس فقط برای گوشی ها، تبلت ها و ساعت های سامسونگ در دسترس است. در حالی که سرویس استاندارد Care+ با رایانه های شخصی و هدفون های بی سیم این شرکت نیز سازگار است.

منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-soon-cover-unlimited-battery-repairs-with-care-plus-service