نحوه فیلتر ، ضبط در مک و مک بوک

چند میانبر ساده در مک ضبط صفحه نمایش شما را بسیار آسان می کند، شاید حتی ساده تر از آن ضبط صفحه در موبایل. این گزینه‌ها همچنین به شما امکان ضبط صدا را می‌دهند که از میکروفون داخلی مک یا هر میکروفون متصلی می‌آید، بنابراین انتظار نداشته باشید که بهترین کیفیت صدا را دریافت کنید.

ویژگی اسکرین شات اپل همچنین به شما امکان می دهد تمام یا بخشی از صفحه نمایش خود را ضبط کنید. وقتی سعی می کنید اسکرین شات بگیرید، سفارش ساده برای نمایش نوار ابزار ضبط صفحه، Shift + Command + 5 است. سپس یک نوار ابزار با چندین دکمه در نزدیکی پایین صفحه پیدا خواهید کرد. اگر می‌خواهید کل صفحه را ضبط کنید، دکمه «ضبط کل صفحه» را انتخاب کنید.

اگر فقط می خواهید بخشی از صفحه نمایش را ذخیره کنید، روی دکمه “ذخیره قسمت انتخاب شده” کلیک کنید، سپس پنجره را بکشید تا اندازه مناسب برای نیاز شما باشد. اعداد کوچکی که انتخاب می کنید نشان دهنده وضوح ویدیویی است که می سازید. پس از آن، دکمه ضبط را فشار دهید تا ضبط شروع شود. هنگامی که کارتان تمام شد، دوباره منوی ضبط صفحه را باز کنید یا روی دکمه کوچک «توقف» ضربه بزنید، که اکنون در بالای صفحه در سمت راست قرار دارد و باید در کنار دکمه توقف ظاهر شود. فوکوس کنید.

همچنین می‌توانید صدا را از میکروفون مک یا هر میکروفون متصل دیگری ضبط کنید. در منوی اسکرین شات، روی گزینه ها ضربه بزنید، سپس میکروفونی را که می خواهید از آن ضبط کنید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از سیستم بخواهید فقط پنج تا ۱۰ ثانیه از صفحه نمایش را ضبط کند و کلیک‌های ماوس خود را در ویدیوی حاصل نمایش دهد.

  Midjourney تمام کارمندان هوش مصنوعی پایداری را به دلیل ادعای هک داده ها ممنوع می کند

اگر از مک های قدیمی استفاده می کنید که همچنان از نسخه متوقف شده پشتیبانی می کنند پخش کننده زمان سریع برنامه ای برای ضبط فیلم، همچنین می توانید سعی کنید از آن استفاده کنید. اگرچه استفاده از میانبر صفحه کلید داخلی ساده تر است، Quicktime گزینه های بیشتری را برای ضبط صدا در سطوح مختلف کیفیت ارائه می دهد. در Quicktime، File و سپس New Audio Recording را انتخاب کنید. می توانید برای انتخاب از سطوح مختلف کیفیت، روی نوار گزینه ها ضربه بزنید. متأسفانه، اگر ضبط ویدیوی جدید را انتخاب کنید، نمی توانید کیفیت صدا را کنترل کنید.

منبع: https://gizmodo.com/how-to-screen-record-on-macs-macbooks-1851368914