نحوه دانلود آهنگ از Spotify

استریمینگ در Spotify در اکثر مواقع یک تجربه یکپارچه است. اما وقتی سیگنال Wi-Fi یا تلفن همراه ناپدید می شود، موسیقی شما نیز ناپدید می شود. برای اطمینان از اینکه دیگر هرگز بدون موسیقی در هواپیما، قطار یا هر جای دیگری گرفتار نمی شوید، می توانید آهنگ ها را برای گوش دادن آفلاین از Spotify دانلود کنید.

چگونه بفهمم آهنگ، آلبوم یا لیست پخش به صورت آفلاین در دسترس است؟ به دنبال یک دایره سبز کوچک با یک فلش سیاه در داخل بگردید. اگر این نماد در کنار آهنگ، آلبوم یا لیست پخش باشد، آن محتوا برای گوش دادن آفلاین در دسترس است.

حلقه ها را نمی بینید؟ ما یک راهنمای کوچک مفید را گردآوری کرده‌ایم تا به شما در دانلود در اوقات فراغت کمک کند، اما برای استفاده از آن باید:

  • در Spotify Premium مشترک شوید.

  • از پیش برنامه ریزی. پس از از دست دادن سرویس تلفن همراه نمی توانید محتوا را دانلود کنید.

حالا بریم سراغ چیزهای خوب.

چه چیزی نیاز دارید
  • برنامه Spotify (موبایل یا کامپیوتر)

  • یک اتصال اینترنتی

مرحله 1: وارد حساب Premium Spotify خود شوید و آلبوم یا آهنگی را که می خواهید به صورت آفلاین گوش دهید جستجو کنید.

دانلود آهنگ برای استفاده آفلاین فقط در حساب های Premium Spotify در دسترس است، بنابراین اگر هنوز یکی از آن ها را ندارید، باید اشتراک بخرید. در اینجا درباره قیمت پرمیوم بیشتر بدانید.

مرحله 2: برای دانلود فول آلبوم، روی آن کلیک کنید و روی نمادی که شبیه یک دایره خاکستری با یک فلش در داخل است ضربه بزنید.

  ویژگی های هوش مصنوعی در سری گلکسی اس 24 تا پایان سال 2025 رایگان خواهد بود

پس از فشار دادن، فلش داخل نماد خاکستری به یک مربع سفید تبدیل می شود تا نشان دهد که آلبوم در حال دانلود است. پس از اتمام دانلود، یک نسخه سبز رنگ از نماد فلش جایگزین نسخه خاکستری می شود.

اسکرین شات از صفحه آلبوم در Spotify با "دانلود" دکمه دایره ای به رنگ قرمز


اعتبار: اسکرین شات ترکیبی Mashable / Spotify

مرحله 3: برای دانلود آهنگ، روی سه نقطه کنار آهنگ کلیک کنید و از منو گزینه “Add to Playlist” را انتخاب کنید. یک لیست پخش جدید ایجاد کنید و آهنگ را به آن اضافه کنید.

اسپاتیفای هنوز به کاربران اجازه دانلود یک آهنگ جداگانه را نمی دهد. در عوض، آهنگ‌ها باید به یک لیست پخش اضافه شوند، که سپس باید دانلود شوند.

اسکرین شات از مراحل دانلود.


اعتبار: اسکرین شات ترکیبی Mashable / Spotify

مرحله 4: مرحله 3 را تکرار کنید و تمام آهنگ هایی را که می خواهید دانلود کنید به این لیست پخش جدید اضافه کنید.

مرحله 5: روی تب “کتابخانه” در گوشه سمت راست پایین برنامه کلیک کنید. به لیست پخش جدید خود بروید. برای دانلود آن، روی نماد دایره خاکستری با یک فلش ضربه بزنید.

پس از فشار دادن، فلش داخل نماد خاکستری به یک مربع سفید تبدیل می شود تا نشان دهد لیست پخش در حال دانلود است. پس از اتمام دانلود، یک نسخه سبز رنگ از نماد فلش جایگزین نسخه خاکستری می شود.

اسکرین شات از مراحل دانلود.


اعتبار: اسکرین شات ترکیبی Mashable / Spotify

موضوعات
برنامه ها و نرم افزارهای موسیقی

منبع: https://mashable.com/article/how-to-download-songs-on-spotify